אוגוסט 25

האם מיציתם את האופציות שלכם לפרסום העסק?

0  comments

פעם, שיטת שיטת הפרסום הכמעט יחידה שעמדה לרשות בעלי העסקים, היתה פליירים או בעברית תקנית - עלוני פרסום. מאז עברו מים רבים בנהר, האינטרנט נולד, ואיתו שיטות פרסום רבות שניתן ליישם באונליין - פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד. זה כל כך נפוץ עד שנדמה שבעלי עסקים היום, פונים כמעט באופן אוטומטי לשיטת השיווק הזו ושוכחים שקיימות עוד שיטות, לא פחות אפקטיביות, אחת מהם היא עלוני פרסום.

במאמר הזה נמנה את כל הסיבות, למה כדאי להקדיש חלק מתקציב הפרסום שלנו לעלונים.

קודם כל בואו נדבר על היתרון העיקרי של פלייר על פני פרסום באונליין

זה ידוע שהשיטוט שלנו באינטרנט מופרע כל הזמן, יש המון גירויים והקשב של הגולש הממוצע הוא מאד נמוך. גם אם ראינו פרסום שמעניין אותנו, יכול להיות שמישהו קרא לנו, היה לנו טלפון או עבר כלב חמוד בסביבה ורצנו ללטף אותו והפרסום חלף עבר לו, כך גם ההשקעה של בעל העסק.

בעוד שסביר להניח שאם ניתקל בפרסום שמעניין אותנו על גבי פלייר, נכניס אותו לתיק או נתלה אותו על המקרר והוא יהיה מול העיניים שלנו עד שנצרוך את השירות או נקנה את המוצר. הוא יזכיר לנו בכל רגע שהוא שם.

דווקא בגלל האינטרנט

אם פעם עלוני פרסום היו מציפים את תיבות הדואר שלנו, הרי שהיום תיבות הדואר מתחת לבית נותרות ריקות ודווקא תיבות הדואר הוירטואליות שלנו מתפוצצות. כך שבעוד אנחנו נוטים לשלוח לפח אינספור הודעות של דואר זבל שאנחנו מקבלים, דווקא עלוני פרסום המגיעים לתיבה שלנו, יכולים להיות שינוי מרענן. ובפרסום, שם המשחק הוא להפתיע.

הפתיעו את הלקוחות הפוטנציאליים 

נכון שהיום העולם הוא גלובלי והלקוחות שלנו יכולים להגיע מכל מקום שזה יתרון גדול שיכול להגדיל את הקהל של העסק שלנו. אבל מה קורה עם השכנים? עם הלקוחות שנמצאים ממש מעבר לפינה? האם הם מודעים לקיומכם? האם הם יודעים שממש מתחת לאף שלהם נמצא בדיוק השירות שהם צריכים? פלייר הוא פתרון מצוין לקהל הקרוב אליכם ואינו מודע עדיין לקיומכם.

יש אנשים שלא נמצאים במדיה החברתית?

תתפלאו אבל כן! יש אנשים שלא נמצאים כל היום במדיה החברתית, או באינטרנט בכלל אפילו לא חלק מהיום. יש כאלה שבכלל לא. יכול להיות שדווקא האנשים האלה, הם הלקוחות שאתם צריכים. לדוגמא: נגיד שיש לכם מוצר או שירות שקהל היעד שלו זה מבוגרים בני למעלה מ60, יכול להיות שהם לא נמצאים במדיה וזה אומר שכל פרסום שתעשו במדיה החברתית או בגוגל, לא יגיע אליהם. לכן, פרסום של עלונים כאלה במקומות שהם נמצאים יכול להיות אפקטיבי מאד.

דוגמא נוספת היא מוצר כמו ג׳ימבורי שכונתי שקהל היעד שלו הוא הורים לילדים קטנים. יכול להיות שתוכלו לפרסם את הפליירים ליד גני הילדים או לחלק להורים שמגיעים לאסוף את ילדיהם, על הרכבים בגינה הציבורית, בבתים מסביב או בחנות המכולת השכונתית.

במידה ותבחרו בנתיב הזה, כדאי לעשות מחקר על קהל היעד שלכם, איפה הוא נמצא ומה הוא אוהב לעשות ולפי זה תדעו איפה לפרסם את הפליירים ומה לכתוב בהם.

אז מה באמת כותבים בפלייר כדי למשוך לקוחות?

בעלון פרסומי טוב יהיו כמה מרכיבים שיחד יהפכו אותו לאפקטיבי:

  • המוצר או השירות - מה אתם מוכרים? זה צריך להיות משהו אחד (מקסימום שניים) וזהו. אתם מכירים את המשפט ״כל המרבה הרי זה משובח?״ במקרה של פלייר פרסומי זה לא תופס. אסור לבלבל את האנשים לכן, התמקדו במה שחשוב.
  •  הוכחת איכות - תנו הוכחה שהמוצר שלכם מצוין. זה יכול להיות משוב שאמרו עליו, זכיה כלשהי שהוא זכה, כמות מוצרים שמכרו או כל דבר אחר שמעיד עליו שהוא פשוט מצוין.
  • תועלות - דברו בתועלות. אל תסבירו על המוצר, הסבירו מה יצא למי שישתמש במוצר או בשירות. בסופו של דבר אנחנו קונים משהו שיועלי לנו, אז שימו את התועלת בפרונט.
  • מבצע - תנו מבצע או קופון וכך תמשכו את הלקוחות בפעם הראשונה אל בית העסק שלכם. כולם אוהבים הנחות או מבצעים וזה עובד!
  • איפה אפשר לקנות את מה שאתם מציעים - תנו כתובת מדויקת של בית העסק וכיצד ניתן להתקשר עמכם. אם כל ארבעת הסעיפים למעלה יהיו מצוינים אבל תפספסו בחמישי - זה יהיה כאילו לא עשיתם כלום.


הדבר שהכי חשוב לזכור כשמפיקים פלייר פרסומי זה שהעיצוב צריך להיות פשוט ובשפה של העסק שלכם ושלא יהיו בו יותר מדי מלל. עומס של טקסט יכול לעשות פעולה הפוכה ודווקא להבריח את הלקוחות הפוטנציאליים. בעולם שבו הקשב שלנו קצר, המסרים צריכים להיות ברורים, חדים וקצרים.

 אם אתם לא בטוחים מה נכון עבורכם, התקשרו אלינו ונבדוק יחד חייגו: 08-6727780


Tags


You may also like

מהו שילוט חוץ, למה כדאי לכל עסק להשקיע בו ומה הקשר לשילוט פנים?

מהו שילוט חוץ, למה כדאי לכל עסק להשקיע בו ומה הקשר לשילוט פנים?